بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

عکس‌العمل سرمربیان در پایان آخرین هفته لیگ برتر فوتبال | شب فریادها

  • کد خبر: ۳۹۹۲۹
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
عکس‌العمل سرمربیان در پایان آخرین هفته لیگ برتر فوتبال | شب فریادها
سوت آخرین مسابقه نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه‌شب در‌حالی به صدا درآمد که استان بوشهر، بدون‌شک غمگین‌ترین هواداران فوتبال را داشت.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجد‌سلیمان شکست خورد تا عنوان دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته‌اول را به خود اختصاص دهد. همچنین شاهینی‌ها که پیش‌تر سقوطشان مسجل شده بود، برابر استقلال با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ شکست خوردند تا آبی‌پوشان برای پنجمین‌بار نایب‌بقهرمان لیگ برتر شوند. اما چند‌صد‌کیلومتر آن‌طرف‌تر و در استان همسایه حال‌و‌هوای مردم اهواز کاملا با بوشهری‌ها متفاوت بود و فوتبال‌دوستان اهوازی جشن صعود به رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان را برگزار کردند. شاگردان نکونام موفق شدند در خانه، تراکتور را با یک گل شکست دهند تا سند سکوی سوم جدول را به نام خود بزنند.
 
این پایان اتفاقات این هفته نبود. در اصفهان تیم ذوب‌آهن در یک بازی ضعیف برابر گل‌گهر با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا به کمک ابروباد‌و‌مه‌و‌خورشید‌و‌فلک در لیگ برتر امسال باقی بماند. سپاهان، دیگرنماینده متمول استان اصفهان، نیز پنجشنبه برابر پیکان با نتیجه یک‌بر‌یک متوقف شد تا این تیم که به نظر می‌رسید امسال گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی است، حتی مجوز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را نیز به دست نیاورد! در یکی دیگر از بازی‌های پرگل و حساس این روز، سایپا که برای بقا باید پرسپولیس را شکست می‌داد، در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم با ۳ گل شکست خورد تا به لطف شکست پارس، در لیگ بیستم حاضر باشد. بعد از پایان بازی‌های این هفته، سرمربیان تیم‌های حاضر آخرین نشست‌های خبری خود در لیگ نوزدهم را برگزار کردند که اتفاقات و نقل‌قول‌های جالبی را به‌همراه داشت؛ از خداحافظی مهدی تارتاری که تیمش در نیمه‌نهایی جام حذفی حضور دارد تا خط‌و‌نشان‌کشیدن‌های جواد نکونام برای مخالفانش.


از خاحافظی‌کردن تارتار تا خداحافظی‌نکردن پاشازاده!

مهدی تارتار با نتیجه‌ای که در بازی آخر به دست آورد، عامل سقوط تیمی شد که خودش آن را به لیگ برتر آورده بود. پارس جنوبی جم آخرین‌بار چند سال پیش با تارتار لیگ‌برتری شد و پنجشنبه هم درحالی‌که این مربی و بازیکنان نفت مسجد‌سلیمان هیچ احتیاجی به ۳ امتیاز این بازی نداشتند، با یک گل پارسی‌ها را شکست دادند تا تیم سیروس پورموسوی راهی لیگ‌یک شود. در پایان این بازی مهدی تارتار با هواداران نفت خداحافظی کرد و گفت: اگر بدی و خوبی از ما دیدید، حلالم کنید. از همه هواداران خداحافظی می‌کنم. این آخرین کنفرانس من در این شهر بود. امیدوارم که این روز‌های خوب برای نفت مسجدسلیمان ادامه‌دار باشد.
سر‌مربی تهرانی پارس جم در‌حالی این تیم را ترک کرد که مهدی پاشازاده، همتای او در شاهین بوشهر، بعد از شکست سنگین از استقلال گفت: باوجوداینکه شاهین سقوط کرده است، ولی من می‌خواهم در این تیم بمانم و دوست دارم فصل بعد هم آنجا باشم!


خط‌و‌نشان‌کشیدن نکونام در فولاد‌آر نا

جواد نکونام پنجشنبه خوش‌حالی زایدالوصفی از صعود تیمش به بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان داشت! این مربی جوان طوری خوش‌حالی می‌کرد و برای همه منتقدانش خط‌و‌نشان می‌کشید که به نظر می‌رسید تیمش قهرمان لیگ برتر شده است. نکونام در پایان بازی درحالی‌که از فرط شادی در پوست خود نمی‌گنجید، گفت: منتظر مصاحبه آدم‌های کوچکی هستم که در فوتبال هیچ جایگاهی ندارند و نام فولاد را خراب کردند. این افراد کسانی هستند که باعث شدند فولاد نتواند جایگاهی را که همیشه باید در لیگ ایران می‌داشت، داشته باشد. سنگ‌اندازی کردند، اما امسال با کسی طرف شدند که خیلی سخت‌جان‌تر از این‌هاست؛ چون من این کار را دوست دارم و فوتبال برای من و امثال من است. در این فوتبال باید امثال ما داخلش باشیم.


فریاد‌های عبدا... در شهر قدس

پیکان یکی از تیم‌هایی بود که در لحظات آخر جان سالم به در برد و در لیگ ماندگار شد. عبدا... ویسی با موفقیت در پروژه پیکان توانست روز‌های سختش را در سپاهان و مسجد‌سلیمان فراموش کند و تا حد زیادی برند خودش را که ظرف این ۳ سال خدشه‌دار شده بود، احیا کند. این درحالی است که او زمانی که هدایت پیکان را در اختیار گرفت، کمترکسی موفقیت او را پیش بینی می‌کرد؛ اما ویسی ماند و در فاصله ۱۱ هفته به پایان مسابقات تیمش را از نو ساخت. پنجشنبه‌شب شهر قدس شاهد صدای فریاد‌های از‌ته‌دل این مربی جنوبی بود. او که در این بازی پر‌استرس بود، در پایان بازی و مسجل‌شدن ماندن پیکان، فریاد‌های بلندی کشید! در کنفرانس خبری هم گفت: نگه‌داشتن پیکان در لیگ برتر برای من از قهرمانی کمتر نبود!


صادقی و افاضلی خونسرد

ابراهمی صادقی و هومن افاضلی هم دو مربی دیگر بودند که تیم‌هایشان (سایپا و ماشین‌سازی) در لحظات آخر در لیگ ماندند، ولی مثل بقیه مربیان استرس نداشتند و حتی می‌توان گفت خونسرد هم بودند. افاضلی که سر‌مربی پارس بود، ولی از این تیم در ۴ هفته آخر جدا شد و به ماشین‌سازی رفت، گفت: امانتی را که به من داده شد، در شرایط مناسب پس دادم. ابراهیم صادقی هم گفت: امیدوارم جوان‌هایی که در این فصل بازی دادم، در سال‌های آینده به کار سایپا بیایند.


پروژه سخت مجید‌خان و سکوت دوباره مجیدی

مجید جلالی بعد از پیروزی در بازی آخر و ماندگار‌شدن گل‌گهر سیرجان در لیگ گفت که این پروژه برای او سخت‌ترین پروژه دوران مربیگری زندگی‌اش بوده است. او همچنین گفت استعفایش تصمیم اشتباهی بود که با درایت مسئولان باشگاه پذیرفته نشد. فرهاد مجیدی، تنها‌سر‌مربی لیگ‌برتری است که نه در نشست خبری قبل از بازی حاضر می‌شود و نه بعد از بازی. او این هفته هم خرق‌عادت نکرد و به‌جای او مجید نامجو‌مطلق حرف زد که جان کلامش این بود: بازی با پرسپولیس در جام حذفی را عقب بیندازید! بوناچیچ هم که حالا تنها‌سر‌مربی خارجی لیگ است، گفت که ۶ امتیاز حق ذوب‌آهن خورده شده و گل‌محمدی هم گفت: همان‌طور که قول دادیم تا لحظه آخر در لیگ جنگیدیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->